هتل آتامان قشم

"قشم، میدان حافظ، بلوار گلستان."

معرفی و تصاویر

هتل آتامان قشم که در نزدیکی میدان حافظ قرار گرفته، هتلی نوساز در میان هتل های جزیره ی قشم است. این هتل 4 ستاره در سال 1397 و با تعداد 58 اتاق در 7 طبقه تاسیس شد تا با امکانات رفاهی و خدمات سفری کامل خود، میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران جزیره باشد. فضای آرام رستوران و کافی‌شاپ هتل به‌همراه منوی متنوع غذای ایرانی و نوشیدنی‌ها، گزینه‌ای مناسب برای صرف غذا می‌باشد.
جدای از امکانات، هتل آتامان قشم از موقعیت جغرافیایی خوبی نیز برخوردار است؛ پارک‌ زیتون و بوستان سینما دریا برای تفریح و قدم زدن در کنار ساحل مناسب‌اند و تنها با 15 دقیقه پیاده‌روی از هتل به آنها خواهید رسید. برای بازدید از قلعه پرتغالی‌ها به 10 دقیقه و برای تماشای دره ستارگان به حدود 20 دقیقه رانندگی احتیاج دارید.
اگر تصمیم داشتید رستوران‌های دیگری را هم در قشم امتحان کنید، می‌توانید به بلوار ولیعصر و یا خیابان دانشمند، که به رستوران‌های فست فودش معروف است، در نزدیکی هتل بروید. در صورتی که قصد خرید در جزیره قشم دارید، با حدود 10 دقیقه پیاده‌روی به سیتی‌ سنتر 1 و 2 قشم می‌رسید. مجتمع تجاری بین المللی زیتون قشم هم با حدود 15 دقیقه پیاده‌روی و یا 4 دقیقه رانندگی از هتل آتامان قشم فاصله دارد و از مراکز خرید محبوب در جزیره به‌شمار می‌رود. 
فاصله محل اقامت شما تا فرودگاه قشم حدود 45 دقیقه و تا ترمینال اتوبوس 10 دقیقه می‌باشد

مشخصات

  • سال ساخت: ۱۳۹۷
  • تعداد طبقات: ۵۸
  • تعداد اتاق: ۷

مشخصات تماس

"قشم، میدان حافظ، بلوار گلستان."

قوانین و امکانات

امکانات ورزشی تستی

اینترنت بی سیم
آسانسور
پارکینگ
تاکسی سرویس در هتل
صندوق امانات
نمازخانه
رستوران
خدمات خانه‌داری

امکاناتی که هتل دارد

سالن بدنسازی